عصر خودرو

دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار:

فاینکس ابزار رقابتی مناسبی برای فعالان نهادهای مالی است

عصر بازار- دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: نمایشگاه فاینکس ابزار رقابتی مناسبی برای افراد فعال در نهادهای مالی است تا درصدد ارائه خدمات بیشتر برآیند.

فاینکس ابزار رقابتی مناسبی برای فعالان نهادهای مالی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017)، روح الله میرصانعی با بیان اینکه بازار مالی ما بازار جوانی است، گفت: در بازار های جوان اتفاقات نو و جدید بیشتری اتفاق می‌افتد و زمان خوبی است تا همه از خدمات جدید شرکت های مختلف آگاه شوند.

    وی افزود: در این نمایشگاه فعالان بازار سرمایه می‌توانند با ابزار جدید ارائه شده آشنا شوند و برای سرمایه گذاران نیز فرصت مناسبی است تا با حضور در نمایشگاه بورس،بانک و بیمه از محصولات نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه اطلاعات ویژه کسب و در فرایند سرمایه‌گذاری به کار بندند.

    میر صانعی با مثبت خواندن تغییر زمان برگزاری نمایشگاه فاینکس، اظهار داشت: این نمایشگاه می ‌تواند سرمایه گذاران را به خوبی جذب کند و کمتر کسی را می‌بینیم که در بازار سرمایه فعال باشد و از نمایشگاه فاینکس بازدید نکند.  به نظر من دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه  انتظاراتی که می رود را برآورده خواهد کرد و رضایت مخاطبین جلب خواهد شد.

    برچسب ها