عصر خودرو

اولین کنفرانس روش های بهبود و ازدیاد برداشت برگزار می شود

عصر بازار- اولین کنفرانس ازدیاد بهبود برداشت از مخازن نفتی و گازی توسط انجمن علمی- تخصصی محیط های متخلخل ( اینترپور ایران)و با مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت، فدراسیون صنعت نفت ایران و انجمن صنفی مهندسی شیمی در مورخه های دوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت ایران برگزار خواهد شد.

اولین کنفرانس روش های بهبود و ازدیاد برداشت برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا، داود امیراحمدی دبیراجرایی گفت: در این کنفرانس علاوه بر ارایه مقالات تخصصی برای اولین بار تمهیداتی اندیشیده شده است تا شرکت‌های تخصصی تولید کننده نفت و گاز در فضایی علمی و با رویکرد فن‌آورانه فرصت‌های پروژه‌های در دست اقدام در زمینه ازدیاد و بهبود برداشت از مخازن نفت و گازی را در میزگردهای تخصصی به اطلاع حاضرین برسانند.

    این میزگردهای تخصصی در 7 محور برنامه‌ریزی شده است. شرکت‌های اروندان، مناطق نفت خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، نفت و گاز پارس، نفت فلات قارهو توسعه و مهندسی نفت هدایت و راهبری میزگردها را بر عهده خواهند داشت. در روز اول کنفرانس و در برنامه بعد از ظهر شرکت‌های مناطق نفت خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی،توسعه و مهندسی نفت و نفت و گاز پارس در چهار میزگرد تخصصی، پذیرای محققین و صنعت‌گران داخلی و خارجی خواهند بود.

    شرکت مناطق نفت خیز جنوب، بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت درکشور، چالش‌های ازدیاد برداشت در مخازن ایران و پیش‌گیری و کنترل آب زدگی و گاز زدگی را به منظور ارائه راه حل ازسوی شرکت‌های دانش بنیان داخلی و خارجی در میزگرد تخصصی که با حضور مدیران ارشد این مجموعه و شرکای فن آورانه ایشان برگزار خواهد شد، مطرح خواهند نمود.

    شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد خود، فرصت‌های فن‌آورانه ازدیاد و بهبود برداشت با رویکرد مدیریت پایه مخزن و مدیریت مخازن گازی میعانی را با حضور کارشناسان خبره و برجسته این حوزه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهند داد.

    شرکت های متن و نفت و گاز پارس هم در پنل‌های تخصصی جداگانه موضوعات"غربالگری روش های ازدیاد برداشت"و "مدیریت مخازن گاز میعانی" را با رویکرد معرفی پروژه‌های میدان محور و ارائه نوین‌ترین روش‌های بهبود ازدیاد برداشت بررسی خواهند نمود.

    در روز دوم،شرکت نفت و گاز اروندان فرصت‌های فن‌آورانه ازدیاد و بهبود برداشت از مخازن نفتی در زمینه کنترل آسفالتین و پایداری تولید را مطرح خواهد نمود، در ادامه شرکت نفت فلات قاره چالش‌های ازدیاد برداشت در فرا ساحل را مورد بررسی قرار خواهد دادو در پایان، میزگرد هفتم با محوریت توسعه پایدار و ذخیره‌سازی گازهای گلخانه‌ای با رویکرد ازدیاد برداشت و با حضور کارشناسان برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو