عصر خودرو

در راستای گسترش ارتباطات بین‌المللی؛

کنفرانس فرصت‌های تامین مالی بین‌المللی ۱۹ فروردین برگزار می شود

عصر بازار- بورس اوراق بهادار تهران کنفرانس یک روزه "فرصت‌های تامین مالی بین‌المللی با محوریت انتشار اوراق بدهی و عرضه سهام شرکت‌های ایرانی در بازارهای جهانی" از جمله بورس لندن(LSE) را در تاریخ ۱۹ فروردین ۹۶ برگزار می‌کند.

کنفرانس فرصت‌های تامین مالی بین‌المللی ۱۹ فروردین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش با ذکر مطلب فوق گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های پذیرفته شده در بازار سرمایه و نیز سایر شرکت‌های معتبر داخلی که در حوزه بین‌المللی شناخته شده هستند، به دنبال تامین مالی از طریق انتشار اوراق بدهی یا عرضه سهام در بورس‌های بین‌المللی هستند. در کنار اراده شرکت‌ها برای دسترسی به منابع مالی بین‌المللی، موضوع آگاهی از فرآیندها و بایسته‌های این مسیر نیز اهمیت دارد.

    وی اظهار داشت: براین اساس، با عنایت به اهمیت حضور شرکت های ایرانی به خصوص شرکت‌های بورسی در بازارهای بین المللی و دسترسی به منابع مالی ارزان قیمت، بورس اوراق بهادار تهران کنفرانس یک روزه "فرصت‌های تامین مالی بین‌المللی با محوریت انتشار اوراق بدهی و عرضه سهام شرکت‌های ایرانی در بازارهای جهانی" از جمله بورس لندن(LSE) را در تاریخ 19 فروردین 96 برگزار می‌کند.

    درگاهی تصریح کرد: در این کنفرانس که با مشارکت کارگزاری سهم آشنا و یک شرکت بین‌المللی مجرب در حوزه تامین مالی بین‌المللی برگزار می‌شود؛ موضوعات مرتبط با بازیگران اصلی بازارهای بین‌المللی، سنجش ریسک و رتبه اعتباری، تجربه بازارهای نوظهور در عرصه بازار بدهی، سهام و سایر مسائل مرتبط بحث خواهد شد.

    مدیر پذیرش بورس تهران خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان این کنفرانس، مدیران ارشد شرکت‌های بازار سرمایه و نیز شرکت‌های منتخب فهرست صد شرکت برتر کشور(IMI100) هستند. شرکت‌کنندگان در این کنفرانس، فرصت خواهند داشت ضمن بهره‌برداری از موضوعات مورد بحث در کنفرانس، مذاکراتی را در خصوص چالش‌های تامین مالی بین‌المللی و علایق خود با متخصصین حوزه داشته باشند.

    وی گفت: انتظار می‌رود برگزاری این کنفرانس در راستای افزایش دانش مالی بین‌المللی مدیران ارشد شرکت‌ها و نیز گسترش ارتباطات بین‌المللی شرکت‌های داخلی مفید باشد.

    برچسب ها