عصر خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

اولین قسط مشارکت سیتروئن به سایپا کاشان پرداخت شد

عصر بازار-مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا در نشست نورورزی خود گفت: ما سال سختی را پشت سر گذاشته ایم و دستاوردهای آن تحقق بسیاری از مواردی بود که در سال ۹۴ نشدنی به نظر می رسید و این نشانگر آن است اراده کرده ایم تا سایپا را به روزهای اوج خودش برگردانیم و معتقدم این انرژی و دانش در گروه سایپا وجود دارد.

اولین قسط مشارکت سیتروئن به سایپا کاشان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از سنا، مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه در ملاقات با مقامات عالی رتبه کشوری این احساس کاملا مشهود بود که سطح توقعات مسئولان و مدیران ارشد اقتصادی از سایپا به شدت افزایش یافته است، گفت: آنچه امروز از سایپا به گوش می رسد صدای تحقق اهداف تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت با محور رشد تولید و ایجاد اشتغال است و تحقق 57 درصدی برنامه های تولید در سال گذشته نشانگر این موضوع بوده است.

    جمالی با اشاره به شرایط سخت تامین مالی، تامین قطعات و فروش که در دو سال گذشته حکم فرما بود، گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از این موارد تسهیل شده و در حال اجرا است و خوشبختانه ترکیب مدیریتی گروه نشان دهنده این موضوع است که همه در اجرای برنامه ها همراه هستند.

    جمالی در خصوص برنامه های اصلی گروه سایپا در سال 96 گفت: ادامه روند افزایش تولید، همچنین کاهش هزینه ها در تمام سطوح شرکت با افزایش تولید و کاهش سرباره های قیمت از جمله برنامه های اصلی گروه سایپا در سال جاری است و می توانیم با مدیریت منسجم به این موفقیت دست یابیم و با این شرایط سایپا به روزهای اوج خود برخواهد گشت و این موضوع باید به عنوان مسیر راه در تمام بخش های گروه سایپا قرار گیرد.

    وی افزود: توسعه محصول با این شتاب و قدرت قابل تصور نبود ولی خوشبختانه توانستیم در روزهای پایانی سال گذشته خودرو جدید کوئیک را رونمایی کنیم و امیدوارم در سال جاری نیز بر اساس برنامه ریزی انجام شده، خودرو جدید sp100 در زمان مقرر رونمایی شود و از تمامی همکاران انتظار دارم در تحقق پروژه sp100 کارهای محوله را به صورت ویژه پیگیری نمایند و بنده هم شخصا این موضوع را بررسی و پیگیری خواهم کرد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص بحث صادرات محصولات تولیدی تاکید ویژه ای داشت و گفت: امیدوارم مشکلاتی که در سال گذشته در حوزه صادرات برای صنعت ایجاد شد، برطرف شود و در سال جاری با فعال شدن سایت های تولیدی عراق، لبنان و الجزایر بتوانیم صادرات سایپا را با اهداف برنامه هماهنگ کنیم.

    وی افزود: در همه بخش های گروه سایپا، فعالیت ها به خوبی انجام می شود؛ در بخش قراردادهای خارجی، قرارداد فی مابین با سیتروئن نهایی شده و در اواخر اسفند ماه 95 اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان توسط سیتروئن به حساب سایپا واریز شد.

    مدیرعامل سایپا تاکید کرد: در سال گذشته خوشبختانه هم به اهداف تولید دست یافتیم و هم کیفیت محصول را ارتقا دادیم هرچند که انتظارات مردم  بسیار بالاتر است

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو