عصر خودرو

۱۵ هزار و ۸۳۳ نوبت معامله در فرابورس ثبت شد

عصر بازار- سهام قند شیروان با معامله ۶۸ میلیون و ۳۵۰ هزار سهم، بیشترین حجم و پتروشیمی مارون با ۵۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد .

۱۵ هزار و ۸۳۳ نوبت معامله در فرابورس ثبت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فرابورس، در جریان معاملات امروز، 77 میلیون ورقه بهادار در 15 هزار و 833 نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

    معاملات 13 مهرماه فرابورس ایران با خرید و فروش 77 میلیون و 240 هزار سهم به ارزش 807 میلیارد و 320 میلیون ریال پایان یافت.

    سهام قند شیروان با معامله 68 میلیون و 350 هزار سهم، بیشترین حجم و پتروشیمی مارون با 50 میلیارد و 590 میلیون ریال معامله، بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و آیفکس با تغییر نامحسوس نسبت به روز گذشته در 658 واحد باقی ماند.

    در جریان معاملات امروز، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های پگاه فارس، نیرو سرمایه و پالایش نفت لاوان بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت‌های قند شیروان، شمال شرق شاهرود و قند چهارمحال با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند ضمن آنکه هر برگه حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 552 تا 711 هزار ریال دست به دست شد.

    بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 306 هزار و 533 ورقه اجاره سه ماهه بوتان در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش یک میلیون و 100هزار سهم اختصاص یافت.

    همچنین، نماد شرکت‌های قند شیروان، ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها