عصر خودرو

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران:

نمایشگاه فاینکس امکان ارتباط مستقیم با مسئولین را فراهم می کند

عصر بازار- دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران گفت: نمایشگاه فاینکس فرصت خوبی برای مطلع کردن جامعه از خدمات شرکت ها بوده و امکان ارتباط مستقیم با مسئولین را فراهم می کند.

نمایشگاه فاینکس امکان ارتباط مستقیم با مسئولین را فراهم می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سعید اسلامی بیدگلی با ابراز امیدواری از برگزاری هر چه بهتر دهمین دوره نمایشگاه بورس بانک بیمه گفت: دیدار اهالی بازارهای مالی با یکدیگر و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های مختلف در این نمایشگاه می تواند منجر به توسعه ایده های کارآمد شده تا با هم اندیشی بیشتر کارهای بهتر و بیشتری در بازار سرمایه انجام شود.

    وی افرود: بازارهای مالی ایران نیاز دارند تا فعالیت های خود را به اطلاع همدیگر و همچنین اطلاع عموم برساند.برگزاری این این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه برنامه های آتی نهادهای مالی و سازمان های عمومی مثل سازمان بورس و اوراق بهادار است. نمایشگاه بورس بانک بیمه می تواند با ایجاد سینرژی در بازار کمک مهمی برای پیش رفتن برنامه های آتی بازار کند.

    اسلامی بیدگلی با اشاره تغییر تقویم برگزاری نمایشگاه فاینکس گفت: اگر زمان بعد از عید روال روتین برگزاری نمایشگاه باشد زمان مناسبی برای اعلام برنامه های آتی نهادهای مالی است  و فرصت خوبی به منظور توافقات برای همکاری های سالانه است.

    دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغاتی که در حال انجام شدن است امیدوارم همچون گذشته استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت بگیرد تا مردم با حضور در این نمایشگاه از آخرین خدمات شرکت ها آگاه شوند.

    برچسب ها