عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد یک ماهه "سغدیر"

عصر بازار- شرکت توسعه سرمایه وصنعت غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از بابت واگذاری تعدادی از سهام بورسی خود هیچ سود و زیانی شناسایی نکرد.

نگاهی بر عملکرد یک ماهه "سغدیر"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل ازبازار سرمایه(سنا)، شرکت توسعه سرمایه وصنعت غدیر صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 78 میلیارد و 384 میلیون ریال خریداری کرد و تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 18 میلیون ریال و مبلغ 18 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت هیچ سود و زیانی شناسایی نکرد.

    گفتنی است "سغدیر" در ابتدای شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار هزار و 104 میلیارد و 359 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 454 میلیارد و 782 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 78 میلیارد و 384 میلیون ریال افزایش یافت و به چهار هزار و 182 میلیارد و 743 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ یک میلیارد و 734 میلیون ریال کاهش معادل دو هزار و 45 میلیارد و 48 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها