عصر خودرو

در شهریورماه امسال رخ داد،

کسب ۵۰۶ میلیون ریال سود واگذاریهای سرمایه گذاری صنعت نفت

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از بابت واگذاری تعدادی از سهام بورسی خود مبلغ ۵۰۶ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

کسب ۵۰۶ میلیون ریال سود واگذاریهای سرمایه گذاری صنعت نفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 8 میلیارد و 70 میلیون ریال خریداری کرد و تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 12 میلیارد و 368 میلیون ریال و مبلغ 12 میلیارد و 874 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 506 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    گفتنی است "ونفت" در ابتدای شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 573 میلیارد و 4 میلیون ریال و ارزش بازار 512 میلیارد و 423 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 4 میلیارد و 298 میلیون ریال کاهش یافت و به 568 میلیارد و 706 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 32 میلیارد و 128 میلیون ریال کاهش معادل 480 میلیارد و 295 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها