عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا:

فاینکس فرصتی برای عرضه ابزارهای مالی جدید

عصر بازار- یکی از الزامات فعالیت های اقتصادی، تبلیغات مستمر و نمایش محصولات قابل ارائه هر صنعت است و بازارهای مالی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

فاینکس فرصتی برای عرضه ابزارهای مالی جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بهنام چاوشی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره کارگزاری فیروزه آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: نکتۀ قابل توجه و تفاوت بین بازراهای مالی و سایر صنایع این است که ابزارها و محصولات مالی و در واقع تولیدات و خدمات آنها قابل مشاهده و فیزیکی نیستند و شاید این موضوع، اهمیت پیدا کردن راه کارهای مؤثر برای نمایش ابزارهای مالی را بیشتر نشان می دهد.

    به گفته مدیرعامل هیأت مدیره کارگزاری فیروزه آسیا نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یکی از فرصت های مناسب است و این فرصت را به فعالان بازارهای مالی می دهد تا محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

    وی با بیان اینکه می توان مزایای برگزاری نمایشگاه را برای نهادهای مالی، سرمایه گذاران، متقاضیان تأمین مالی و ارکان نظارتی بازارهای مالی به وضوح مشاهده کرد، گفت: در دورۀ زمانی برگزاری نمایشگاه نه تنها فعالان خصوصی بازار اوراق بهادار، بلکه ناظران و تصمیم گیرندگان سیاست های بازارهای مالی نیز باید خود را مکلف به استفاده از این فرصت بدانند و به صورت منسجم، به دنبال دریافت بازخوردهای تصمیمات گذشته و پیش بینی برنامه های آینده باشند.

    چاوشی در پایان تصریح کرد: در واقع نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی است برای کمک به ترویج شفافیت و پاسخگویی به بسیاری از سؤالات گروه های مختلف که در قالب نشست های تخصصی انجام می شود.

    برچسب ها