عصر خودرو

تمدید زمان ثبت نام نوبت سوم از دوره های آموزش حرفه ای گواهینامه کاربردی "نظارت و کنترل داخلی"

عصر بازار- مدیر آموزش کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار از تمدید زمان ثبت نام نوبت سوم دوره نظارت و کنترل داخلی خبر داد.

تمدید زمان ثبت نام نوبت سوم از دوره های آموزش حرفه ای گواهینامه کاربردی "نظارت و کنترل داخلی"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه (سنا)، گواهی نامه کاربردی "نظارت و کنترل داخلی"، سومین مدرک کاربردی کانون است که ذیل ضوابط "برگزاری دوره های آموزش حرفه ای و صدور گواهی نامه کاربردی توسط کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار" تعریف شده است.

     این گواهی نامه حاصل فعالیت کارشناسی در کانون است که با هدف آموزش نیروی انسانی ماهر و خبره جهت تصدی سمت در واحد نظارت در شرکت های کارگزاری موضوع دستورالعمل کنترل های داخلی شرکت های کارگزاری مصوب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تهیه و تدوین شده است و از آذر ماه سال 93 در معرض بهره برداری قرار گرفته است. برنامه آموزشی این گواهینامه با هدف توانمندسازی پرسنل و مسئولین واحد نظارت شرکت های کارگزاری و پیرو دستورالعمل مذکور از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار که با هدف کنترل رعایت کامل و دقیق مقررات و اصول و معیارها توسط شرکت های کارگزاری ابلاغ شده است، آماده سازی شده است.

    ثبت نام نوبت سوم دوره کاربردی " نظارت و کنترل داخلی " و همچنین آزمون جبرانی مربوط به این دوره جهت شرکت آن دسته از افراد که در آزمون نوبت پیش موفق به کسب نمره قبولی یک یا چند درس نشده اند، تا 30 مهرماه تمدید شد.

    متقاضیان شرکت در دوره "نظارت و کنترل داخلی" می توانند به سایت کانون قسمت دوره های آموزشی در حال ثبت نام مراجعه کرده و با تکمیل فرم ثبت نام مربوط به این دوره در آن شرکت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها