عصر خودرو

شکست خط روند نزولی در گروه خودرو

عصر بازار- امروز دوشنبه ۱۴ فرودین ماه، شروع فعالیت جدی بازار در سال ۹۶ بود که در این میان گروه خودرو و ساخت قطعات طبق انتظار با افزایش تقاضا مواجه بود و شاخص گروه با رشد ۱۱۹ واحدی در مدار ۱۷ هزار و ۵۱۰ واحد جایی گرفت.

شکست خط روند نزولی در گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، امروز شاخص گروه با تشکیل کندل صعودی بالای روند نزولی خود قرار گرفت به عبارتی  خط روند نزولی گروه شکسته شد ولی در این روز حجم نقدینگی در گروه به اندازه ای نبود که نمادهای گروه بتوانند از مقاومتهای خود عبور کنند.

    سهامداران در این روز تعداد 80 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 11 میلیارد تومان را در 8.7 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    در این روز خساپا در قیمت 115 تومان رشد قیمتی جزئی را تجربه کرد  که قیمت کنونی سهم باتوجه به شرایط تکنیکال و فاندامنتال سهم جذاب به نظر می رسد.

    از طرفی نماد خودرو در محدوده مقاومت مهم 277 تومانی خود حرکت کرد،خزامیا نیز در انتظار شکست مقاومت 84 تومان است، این سهم امروز در حوالی 82 تومان بود.

    امروز نمادهای خگستر، خاهن و خمحور مورد استقبال سهامداران قرار گرفتند که در این بین خاهن و خمحور تا آستانه مثبت کامل پیش رفتند و صف خرید تشکیل دادند، نماد خگستر نیز صف خرید بود که در پایان صف خود را عرضه کرد و با رشد حدود 4 درصدی در قیمت 387 تومان پایانی قرار گرفت.

    قابل ذکر است مقاومت مهم خگستر در قیمت 393 تومان قرار دارد که درصورتی که بتواند از این مقاومت عبور کند روند سهم جذاب می باشد در غیر اینصورت باید منتظر اصلاح مجدد سهم  تو حوالی 350 تومان باشیم.

    در پایان گفتنی است با توجه به نیمه تعطیل بودن هفته جاری، گروه خودرویی مثل سایر گروه های بورس مطابق انتظار کم عمق دنبال شد.

    برچسب ها