عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

سود ۳۷ میلیارد ریالی بابت واگذاریهای گروه دارویی البرز

عصر بازار- شرکت گروه دارویی البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ از بابت واگذاری تعدادی از سهام بورسی خود مبلغ ۳۷ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال سود شناسایی کرد.

سود ۳۷ میلیارد ریالی بابت واگذاریهای گروه دارویی البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه(سنا)، شرکت گروه دارویی البرز صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه میلیارد و 899 میلیون ریال خریداری کرد و با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 33 میلیارد و 119 میلیون ریال و مبلغ 70 میلیارد و 790 میلیون ریال معادل 37 میلیارد و 671 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    گفتنی است "والبر" در ابتدای شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و 90 میلیارد و 486 میلیون ریال و ارزش بازار 8 هزار و 608 میلیارد و 917 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 29 میلیارد و 220 میلیون ریال کاهش یافت و به دو هزار و 61 میلیارد و 266 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 244 میلیارد و 847 میلیون ریال کاهش معادل 8 هزار و 364 میلیارد و 70 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها