عصر خودرو

روحانی در جمع ایرانیان مقیم روسیه در مسکو:

ایران و روسیه مصمم هستند حجم مبادلات تجاری سالانه خود را به ۱۰ میلیارد دلار برسانند

عصر بازار- رئیس‌جمهور در جمع ایرانیان مقیم روسیه در مسکو، تاکید کرد که در سال جدید همه باید دست به دست هم دهیم و تلاش خود را برای ایجاد جهش در تولید و اشتغال بکار گیریم.

ایران و روسیه مصمم هستند حجم مبادلات تجاری سالانه خود را به ۱۰ میلیارد دلار برسانند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل ازفارس ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور شامگاه سه شنبه در جمع ایرانیان مقیم روسیه در مسکو، تصریح کرد: با توجه به امنیت حاکم بر کشور و وجود جوانان کوشا و فهیم، ایجاد جهش در تولید و افزایش نرخ ایجاد اشتغال در کشور، دست یافتنی است.

    رییس جمهوری با تبریک عید نوروز به ایرانیان گفت: تمام هدف خلقت، فلاح و شکوفایی است و پیام نوروز نیز برای ما شکوفایی است. ما باید کشورمان را نو کنیم و انتخابات یکی از آن نوروزها است.

    روحانی با بیان اینکه کشور در مسیر درست گام بر می دارد، گفت: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت و تلاش مردم، دستاوردهای خوبی در سال 95 داشتیم. تورم یک رقمی، رشد اقتصادی 11.6 درصدی و ایجاد اشتغال، نشان دهنده مسیر درست حرکت کشور است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) و دستاوردهای آن برای کشور و قدردانی از همه آنانی که در حال خدمت به مردم ایران اسلامی هستند، اظهارداشت: سالها زمان می برد تا زوایای برجام برای مردم تشریح شود. ما به جز در مساله بانکی ، به همه اهداف مدنظر دست یافته ایم.

    رییس جمهوری تقویت بیش از پیش روابط ایران و روسیه را به نفع مردم دو کشور و منطقه برشمرد و با اشاره به روند رو به رشد روابط دو کشور طی سه سال گذشته، گفت: دو کشور مصمم هستند حجم مبادلات تجاری سالانه خود را به 10 میلیارد دلار ارتقا دهند و در این سفر با توجه به سطح بالای روابط دو کشور، روی پروژه های چندین میلیارد دلاری توافق شده است.

    برچسب ها