عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

رشد حجم معاملات آتی سکه در بورس کالا

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه طی روز گذشته به ۶ هزار ۳۵۰ قرارداد و ارزش ۸۶۴ میلیارد ریال رسید که نسبت به معاملات روز یکشنبه رشد ۱۵۵ درصدی را تجربه کرد چرا که حجم معاملات به ۲ هزار و ۴۹۰ قرارداد رسیده بود.

رشد حجم معاملات آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، طی معاملات دیروز سکه تحت تاثیر رشد اونس در بازار جهانی قرار گرفت و هر 6 سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا با روند صعودی قیمت رو به رو شد.

    به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 233 هزار تومان، افزایش 0/61 درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و 272 هزار تومان رشد 0/74 درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و 305 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت0/83 درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و 347 هزار تومان معامله و با افزایش 1/1درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون 379 تومان به ثبت رسید و با رشد قیمت 1/16درصدی رو به رو شد.

    از بازار نقدی چه خبر؟

    طی روز گذشته سکه در بازار نقدی نیز با رشد قیمت همراه شد.

    بر این اساس سکه در بازار نقدی با افزایش 10 هزار تومانی به قیمت یک‌میلیون و 211 هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های 691 هزار تومان و 373 تومان به فروش رسید.

    برچسب ها