عصر خودرو

مدیرعامل شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان:

صنعت مالی با برگزاری نمایشگاه فاینکس به بالندگی می رسد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را فرصت مغتنمی برای شناسایی و همچنین شناساندن موقعیت های سرمایه گذاری دانست.

صنعت مالی با برگزاری نمایشگاه فاینکس به بالندگی می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مصطفی صفاری، مدیرعامل شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان، با بیان اینکه صنعت مالی با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به بالندگی می‌رسد، اظهار داشت: کارگزاری‌ها، شرکت‌های سرمایه گذاری، تامین سرمایه‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها از طریق حضور در فاینکس و عرضه خدمات و ابزارهای مالی خود به رشد و بالندگی خود کمک شایانی می کنند.

    این کارشناس بازار سرمایه، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را عرصه مناسبی برای نشان دادن قابلیت ها و توانمندی های شرکت های بورسی و سایر نهادهای اقتصادی تلقی کرد و اظهار داشت: نمایشگاه قابلیت هایی را که شرکت ها در اختیار دارند برای عموم مخاطبان بالقوه و بالفعل به نمایش می گذارد بنابراین شرکت هایی که فرصت های جذب سرمایه گذاری بیشتری رابه نسبت رقبای خود فراهم کرده اند، می توانند از این فرصت استفاده بهینه کنند.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فاینکس می تواند فرصتی برای بازاریابی و بازار سازی مشارکت کنندگان باشد، خاطر نشان کرد: هدف برخی از شرکت های غیربورسی برای حضور یا شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دستیابی به بهترین راه حل برای تأمین مالی است. حضور همزمان بازار پول و بازار سرمایه در این فستیوال سالانه این امکان را برای این دسته از حاضرین و مدعوین نمایشگاه فاینکس فراهم می کند که به بهترین راه حل برای تأمین مالی دست پیدا کنند.

    مدیرعامل شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان با اشاره به مزیت های حضور اهالی بازار سرمایه در یک مکان و زمان مشخص گفت: نمایشگاه این فرصت را فراهم می سازد که شرکت ها با مشتریان و مخاطبان خود به صورت رو در رو مواجه شوند و همچنین این امکان را به آنها می‌دهد تا بتوانند مشتریان را با خدمات خود بیشتر آشنا کنند.

    صفاری با بیان اینکه از بورس، بانک و بیمه به عنوان رقیب یاد می شود، گفت: علیرغم اینکه این سه نهاد به عنوان سه رقیب تلقی می شوند، اما آشنایی دقیق با ظرفیت ها و تفاوت های هر کدام از این سه نهاد با یکدیگر در ایام برگزاری نمایشگاه می تواند به  اشاعه فرهنگ درست سرمایه گذاری و تأمین مالی که از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است، کمک شایانی کند.

    وی در پایان سخنان خود، ضمن برشمردن اهمیت برگزاری نمایشگاه فاینکس و حضور یکپارچه هر سه نهاد مالی مهم اقتصادی کشور در این فستیوال، برپایی نمایشگاه های تخصصی صنعت مالی را در رونق این بازارها بسیار موثر خواند.

    برچسب ها