عصر خودرو

شاخص بورس بر مدار تعادل

عصر بازار- شاخص بورس در جریان سومین روز معاملاتی سال جدید ۲۰ واحد دیگر رشد کرد.

شاخص بورس بر مدار تعادل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای سومین روز معاملاتی سال جدید تعداد 399 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 831 میلیارد تومان در 45 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 20 واحدی در ارتفاع 77 هزار و 523 واحد قرار گرفت.

    بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای اخابر، وبملت و شپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی همراه، فملی و فاراک با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

    شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 7 واحد، کل (هموزن) 36 واحد، قیمت (هموزن) 28 واحد و شاخص آزاد شناور 4 واحد رشد و شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 30 واحد رشد و 44 واحد کاهش یافتند.

    همچنین نمادهای معاملاتی شرکتهای بانک ملت، سایپا، پلی اکریل، ایران خودرو و ماشین سازی اراک پربیننده‌ترین نمادهای معاملاتی امروز بورس اوراق بهادار بودند.

    بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 115 میلیون ورقه به ارزش 106 میلیارد تومان در 19 هزار نوبت، آیفکس 3 واحد رشد کرد و در ارتفاع 885 واحد قرار گرفت.

    برچسب ها