عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

صورت های مالی سه ماهه پالایش نفت تبریز

عصر بازار: شرکت پالایش نفت تبریز در دوره سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۴ مبلغ ۱۹۰ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۹ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

صورت های مالی سه ماهه پالایش نفت تبریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت پالایش نفت تبریز با انتشارصورت های مالی سال مالی 93 خود اعلام کرد در دوره سه ماهه نخست امسال با سرمایه سه هزار و 884 میلیارد و 211 میلیون ریال، مبلغ 15 هزار و 64 میلیارد و 555 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که با کسر بهای تمام شده فروش از درآمد آن سود ناخالص دوره به 636 میلیارد و 514 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری، عمومی و فروش کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 415 میلیارد و 80 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 190 میلیارد و 305 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 49 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ سه هزار و 884 میلیارد و 211 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها