عصر خودرو

مدیر عامل بانک صادرات ایران

امر به معروف و نهی از منکر به پویایی سازمان می انجامد

عصر بازار: ​جلسه هماهنگی دبیران شورای ستاد امربه معروف و نهی از منکر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها با حضور دکتر هاشمیان، معاون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران یوسفی، مدیرکل تولیدی و صنعتی ستاد، بازرگان مدیرکل فرهنگی و اجتماعی ستاد و بدویان مدیرکل زیربنایی و اقتصاد ستاد نهی از منکر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و دبیران ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها، امروز در سالن اجتماعات برج‌سپهر برگزار شد.

امر به معروف و نهی از منکر به پویایی سازمان می انجامد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، لل‍ه‌گانی در این نشست طی سخنانی گفت: امربه معروف یک فریضه واجب الهی است و همه مسئولیت دارند که در این رابطه فعالیت کنند. در ادارات و سازمان‌ها دبیران امر به معروف و ستاد های مربوطه دارای رسالت مهمی هستند.

    وی افزود: این فریضه نقش بسزایی در جهت بهبود فضای کاری سازمان‌ها و بانک‌ها دارد و در شبکه بانکی به واسطه ارتباط مستقیم کارکنان با وجه نقد و ارباب‌رجوع این موضوع اهمیت زیادی دارد.
    لـله گانی تصریح کرد: اگر مشکل و منکری در جامعه وجود دارد این وظیفه مسئولان است که بیشتر تلاش کنند تا از طریق بهبود فضای خدمت‌رسانی در جامعه و توجه به ضوابط و معیارهای دینی و اخلاقی شرایط برای اجرای کامل این فریضه مهیا شود.
    وی افزود: در شرایط کنونی دشمنان کشور خاموش ننشسته اند و توافق هسته ای چه به سرانجام برسد یا نرسد بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری دشمنی ها با این نظام تمام شدنی نیست که این امر ضرورت هوشمندی همه علاقه مندان به نظام را مضاعف می نماید. 
    لـله گانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پایبندی مجموعه کارکنان این بانک به ارزش های اخلاقی و اسلامی تصریح کرد: با بهره مندی از این سرمایه معنوی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و تعمیم امر به معروف و نهی از منکر به سطوح جامعه استفاده مطلوب شود.
    مدیر عامل بانک صادرات با اظهار رضایت و تقدیر از عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر این بانک خاطر نشان کرد: با بررسی های به عمل آمده اثر بخش بودن عملکرد ستاد یاد شده در ابعاد مختلف منجر به بهبود فرایند فعالیت ها و خدمت رسانی به مشتریان نیز شده است.
    دکتر هاشمیان نیز در سخنانی با ابراز تشکر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده  مدیر عامل بانک صادرات در زمینه ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکرگفت: ایشان در هر سمت و جایگاهی، پرچم این نهضت را با افتخار به دوش گرفته‌ و پیشتاز این امر مهم بوده است.
    دکتر هاشمیان در پایان گفت: همه باید در جهت رشد و اعتلای این فریضه الهی تلاش کنیم. هفته بزرگداشت این فریضه بزرگ را پیش رو داریم و باید با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر، یک همدلی و هماهنگی در هفته امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو