عصر خودرو

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران:

در حال حاضر ۵میلیون مشترک در کشور مصرف کننده گاز طبیعی هستند

عصر بازار- سعید مومنی درآیین افتتاح وبهره برداری از پروژه‌های گازرسانی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: در حال حاضر ۵میلیون مشترک در کشور مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

در حال حاضر ۵میلیون مشترک در کشور مصرف کننده گاز طبیعی هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، سعید مومنی، مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران،  شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح وبهره برداری از پروژه‌های گازرسانی خراسان جنوبی در بیرجند اظهار داشت: از سال 92 تا کنون در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها اقدامات ارزشمندی در کشور صورت گرفته است به طوری که ازسال 92تاکنون به 108 شهر،9هزار روستا گازرسانی شده و در حال حاضر 5میلیون مشترک در کشور مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

    وی افزود: در مدت 44 سال از بدو تاسیس شرکت گاز در کشور تنها 14 هزار روستا درکشور گازرسانی شده واین در حال است است که از سال 92 تا کنون 9هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

    مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: در حال حاضر 202 روستای خراسان جنوبی با پوشش 48 درصدی از نعمت گاز برخوردار  واز این تعداد 157 روستا در دولت یازدهم گازرسانی شده است.

    مومنی افزود: آغاز عملیات خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان با 800 میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های مهم در خراسان جنوبی است.

    مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: پروژه خط انتقال گاز قاین، اسفدن و حاجی‌آباد با 410 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بیرجند به بهره‌برداری رسید.

    وی با بیان اینکه شبکه تغذیه و توزیع گاز شهرهای حاجی‌آباد و اسفدن افتتاح شد گفت: برای اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز شهر حاجی‌آباد و اسفدن به ترتیب 58 و 45 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

    مومنی افزود: پروژه گازرسانی به 35 روستای استان با 290 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

    مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به 55 روستای استان خراسان جنوبی با برآورد اعتبار مورد نیاز 260 میلیارد ریال نیز در این سفر آغاز می‌شود.

    وی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر دیهوک از طریق CNG با اعتبار 80 میلیارد ریال آغاز شد.

    برچسب ها