عصر خودرو

کتاب «۱۰ شاه کلید بزرگان بورس» منتشر شد

عصر بازار: این کتاب با پرداختن به ۱۰ ویژگی افراد موفق و با تجربه در بازار بورس و دیگر بازارهای سرمایه گذاری تلاش کرده تا حاصل تجربیات بزرگان و بازندگان بازار سرمایه را به رشته تحریر آورد.

کتاب «۱۰ شاه کلید بزرگان بورس» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، کتاب «10 شاه کلید بزرگان بورس» به نویسندگی علی صابریان از سوی انتشارات آراد کتاب منتشر شد.

    نویسنده این کتاب در نخستین شمارگان 1000 نسخه ای خود تلاش کرده تا با گردآوری تجربیات و یا دلایلی که باعث شکست در بازار های سرمایه می شود ، 10 ویژگی افراد موفق و با تجربه در بازار بورس و دیگر بازارهای سرمایه گذاری را برای خوانندگان شرح دهد.

    در فهرست این کتاب 140 صفحه ای در 10 جلسه خواننده با مفاهیمی آشنا خواهد شد که به زبان ساده و حتی محاوره مسیر سرمایه گذاری درست را به وی نشان می دهد.

    در این فهرست این کتاب عنواینی همچون ؛ شاه کلیدی که مشاوران مالی آنرا به شما نمی گویند، از فروشنده غمگین بخرید و به فروشنده شاد بفروشید؛ 6 سوال طلایی که بزرگان بورس به آن پاسخ داده اند؛ یک ویژگی خانمان سوز بازندگان بورس؛ 3 گام برای صید سهم های شگفتی ساز بورس وجود دارد که به نوشته ویراستار آن در مقدمه ابتدایی کتاب ، نویسنده قواعد و شیوه هایی که یک معامله گر بازارهای مالی برای دست یابی به موفقیت باید به خاطر سپرده و رعایت کند را در قالب 10 اصل(10 شاه کلید) طبقه بندی کرده است.

    نویسنده این کتاب در مقدمه آن آورده که « چیزی که در دوره ی شاه کلید بزرگ بورس خواهید آموخت حاصل تجربه ادغام شده با علم چند ساله من و همکارانم در ارتباط با بزرگان و بازندگان بازار است. شاه کلید هایی که در این دوره به شما معرفی می کنیم هر کدام می توانند شما را صدها گام به یک سرمایه گذار حرفه ای نزدیک کنند.»

    این کتاب در کنار آموزه هایی که برای یادگیری شیوه سرمایه گذاری در بورس به میان آورده با برخی تصاویر گرافیکی و مصور علاوه بر اینکه برای خواننده لحظاتی مفرح فراهم می کند ، پیام های آموزشی را در قالب این تصاویر به خواننده انتقال می دهد.

    کتاب به نظر می رسد برای آن دسته از مخاطبانی منتشر شده که دست کم با مفاهیم ابتدایی بورس آشنا هستند و حالا می خواهند با چشمان بازتری در عمق بازار سهام شنا کنند. با این همه آندسته از افرادی که تجربه سرمایه گذاری در بورس را ندارند نیز می تواند مفید باشد.

    این کتاب را می توانید از انتشارات آراد کتاب به قیمت 10 هزار تومان تهیه کنید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها