عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس ایران:

مقدمات فین‌استارز با برنامه‌ریزی و حمایت همه‌جانبه فراهم شود

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس ایران در نشستی که به منظور سیاست‌گذاری رویداد فین‌استارز ۲۰۱۷ برگزار شد، خطاب به اعضای شواری راهبردی این رویداد گفت که نباید نگاهمان را به برگزاری فین‌استارز به صورت منحصرا سالانه یک‌بار محدود کنیم و پیشنهاد کرد تا مقدمات توسعه این رویداد با برنامه‌ریزی و حمایت همه‌جانبه از طریق فرهنگ‌سازی و آموزش فراهم شود.

مقدمات فین‌استارز با برنامه‌ریزی و حمایت همه‌جانبه فراهم شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، امیر هامونی با اشاره به اینکه فرابورس ایران بازار دارایی فکری را برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نو راه‌اندازی کرده، گفت: در این راستا تا کنون چندین فستیوال دارایی فکری برگزار کرده‌ایم و چشم‌انداز ما در رویداد فین‌استارز نیز این است که ورود ایده‌ها و استارتاپ‌های برتر این رویداد به بازار سرمایه تسهیل و سهام‌شان در بازار عرضه شود.

    در این نشست محور برنامه‌های سال گذشته این رویداد مواردی همچون سخنرانی‌های تخصصی، فضای جلسات مربی‌گری و سرمایه‌گذاری خصوصی، غرفه‌های صندوق‌های سرمایه‌‌گذاری، کانترهای استارتاپی، ارائه‌های استارتاپی، رسانه‌های استارتاپی، شبکه‌سازی سرعتی و میزگردهای تخصصی اعلام و عنوان شد این بخش‌ها با استقبال شایسته‌ای از سوی استارتاپ‌ها مواجه شده است.

    در بخش دیگری از این نشست، اعضای شواری راهبردی فین‌استارز 2017 ورود فرابورس به این حوزه به عنوان نقش هماهنگ‌کننده و نظارتی را عامل نظم عملکردی و شفافیت هرچه بیشتر در حوزه فین‌تک‌ها دانستند و نسبت به برگزاری هر چه بهتر این رویداد در سال پیشرو ابراز امیدواری کردند.

    اعضای شواری مشورتی شامل مدیران عامل تامین سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسرانه، مدیرعامل مرکز مالی ایران و ... همچنین پیشنهادهایی از جمله توجه استارتاپ‌‌ها به سمت تقاضا علاوه بر عرضه و در نظر گرفتن ابعاد فرهنگی، تکنیکال و اکوسیستم کسب‌و‌کاری ارائه کردند.

    برچسب ها