عصر خودرو

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ورود سومین ایرباس به ایران در ابتدای هفته آینده

عصر بازار- وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار داریم در روزهای ابتدایی هفته آینده سومین ایرباس به ایران‌ایر تحویل شود.

ورود سومین ایرباس به ایران در ابتدای هفته آینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، عباس آخوندی با بیان این مطلب، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده تمام امکانات موجود برای سفرهای نوروزی مردم را فراهم کند و برای بهبود شرایط ناوگان هوایی و استفاده از هواپیماهای جدید نیز جزیی از این برنامه خواهد بود.

    وی با بیان این‌که در عرصه هوایی برنامه‌ریزی شده تا حدود سه میلیون و 750 مسافر جابه‌جا شوند، گفت: این رقم در قیاس با سال گذشته که حدود سه میلیون و 200 هزار نفر را شامل می‌شد افزایشی 500 هزار نفری را به وجود بیاورد و امیدواریم باعث بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در این بخش و رسیدگی به تمام تقاضاهای موجود باشد.

    وزیر راه و شهرسازی درباره‌ی وضعیت ناوگان جاده‌ای در ایام نوروز، عنوان کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته ما در ناوگان عمومی حدود 50 میلیون صندلی داریم که در بخش‌های مختلف این عرصه فعالیت می‌کنند. در کنار آن وزارت راه و شهرسازی با فعال‌کردن حدود 12 هزار راهدار در ایام نوروز فرآیند جابه‌جایی مسافران را مورد نظارت قرار داده و به منظور کنترل سرعت خودروها نیز حدود 600 دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های کشور فعال خواهند بود.

    آخوندی درباره وضعیت عرصه ریلی نیز در سفرهای نوروزی، اظهار کرد: در نوروز پیش‌رو حدود یک میلیون و 700 هزار صندلی برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده که بنده به منظور پیگیری دقیق‌تر شرایط این عرصه از ایستگاه راه‌آهن بازدید خواهم کرد تا آخرین وضعیت خدمات‌دهی به مسافران نوروزی به‌طور دقیق‌تر مورد ارزیابی قرار گیرد.

    به گفته وی، در عرصه دریایی نیز حدود 9 میلیون ظرفیت برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته شده و تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا به نیازهای متقاضیان سفر در ایام نوروز پاسخ داده شود.

    برچسب ها