عصر خودرو

سلطانی نژاد عنوان کرد:

شفافیت در بورس کالا الویت اصلی در اقتصاد مقاومتی است

عصر بازار- مدیرعامل بورس کالا گفت: هرکالایی که در بورس کالا مورد معامله قرار می‌گیرد در واقع دریک سیستم شفاف خرید و فروش می شود که این امر یکی از منویات مد نظر در اقتصاد مقاومتی است.

شفافیت در بورس کالا الویت اصلی در اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد سلطانی نژاد با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی در بورس کالا گفت: هرکالایی که در بورس کالا مورد معامله قرار می‌گیرد در واقع دریک سیستم شفاف خرید و فروش می شود که این امر یکی از منویات مد نظر در اقتصاد مقاومتی است.


    مدیرعامل بورس کالا اظهار داشت: این درحالی است که شفافیت در ارائه محصولات در یک بستر باید بصورت مدون باشد چرا که محصولاتی که در بورس کالا پذیرفته شدند توانسته اند ماموریت شفاف سازی را به نحو احسن انجام دهند.

    وی در پاسخ به این پرسش که بورس کالا چقدر موفق به توسعه صادرات غیرنفتی بوده،تصریح کرد:ازحدود 30 درصد از محصولات بورس کالای ایران بالغ بر 12 هزار میلیارد تومانی که درسال 95 مورد معامله قرار گرفته محصولاتی است که در رینگ صادراتی خرید و فروش شده و توانسته به تسهیل صادرات این محصولات در کشور کمک کند.

    به گفته سلطانی نژاد برای محصول پسته هم این انتظار می‌رود که بازار منسجم داخلی بوجود آید و بتوانیم به سمت بازار بین المللی حرکت کنیم.

    برچسب ها