عصر خودرو

هامونی از برنامه‌های ویژه فرابورس در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد؛

چهره جدید فرابورس در فاینکس ۲۰۱۷

عصر بازار- به گفته مدیرعامل فرابورس، این شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با یک چهره جدیدی ظاهر خواهد شد و از فین استارز رونمایی می‌کند.

چهره جدید فرابورس در فاینکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار »،  امیر هامونی در خصوص نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سال 96 اظهار کرد: به طور حتم بازدیدکنندگان با توجه به برنامههایی که فرابورس در این نمایشگاه دارد، حضور این شرکت را در فینکس2017 متفاوت با آنچه که در سال‌های گذشته دیده‌اند، خواهند دید. در واقع، به دنبال آن هستیم که نهضت "فین‌تک"‌ها در بازارهایی مانند بورس، بانک و بیمه به صورت منسجم و در برنامه "فین استارز"، با همکاری تمام برگزارکنندگان رویدادهایی از نوع "فین تک" در این دوره نمایشگاه برگزار شود. 

    وی در ادامه خبر از رونمایی "فین استار" همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه داد و گفت: فرابورس با یک چهره جدید در نمایشگاه بورس، و بانک و بیمه ظاهر خواهد شد و این در حالی است که این رویداد، اتفاقات خوبی را به خصوص برای شرکت‌هایی که هنوز نتوانسته‌اند، نمایش بیرونی مناسبی داشته باشند، رقم خواهد زد و بسیار مفید است.

    مدیرعامل فرابورس در خصوص کمکهایی که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به اقتصاد کشور میکند، بیان کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یک نمایشگاه عمومی است و درب آن را به روی مردم باز است تا همه از خدماتی که در آن سال انجام شده، باخبر شوند. حتی در برخی موارد، متخصصین بازار نیز از نوآوریهای مالی، اطلاعات چندانی ندارند که در محیط نمایشگاه با آن آشنا می‌شوند. همچنین نمایشگاه‌ها مکان مناسبی برای باخبر شدن از اقدامات فعالان بازار است.

    وی ادامه داد: در حالی بیشتر تحلیلگران و کارشناسان نمایشگاه را برای کسب وکارهای بیزینس در بیزینس          (b to b) میدانند که  من فکر میکنم نمایشگاه برای کسب و کارهای (b to c) است. برای مثال این نمایشگاه با کمک کارگزاریها که سکاندار بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش محصولات مالی هستند، برگزار می‌شود و به طور کلی ارائه دهندگان خدمات مالی که با مردم سر وکار از آن بهره‌مند می‌شوند.

    هامونی در رابطه با هدف از برگزاری رویداد "فیناستار" در"فینکس 2017" گفت: نگاه کلی فرابورس در "فین‌استار" این است که علاوه بر نهادهای مالی فعال و صندقهای جسورانه که در حوزه تکنولوژی ورود کرده‌ا‌ند، تیمهای دانشجویی و شرکت‌های دانش‌بنیانی که در زمینه تکنولوژی حرفی برای گفتن دارند نیز حضور فعالی داشته باشند. در واقع هنر فرابورس در شناسایی و کشف تیمهایی است که بتوانند از لحاظ تکنولوژیک اقتصاد کشور را به روز کنند و تکانی به بدنه شرکتهای بورسی و بورس و فرابورس دهند.

    به گفته وی، فرابورس به دنبال فراخوانی در پی کشف این تیمها و غربالگری آنها است تا در نهایت تیمهای برتر را برای سرمایهگذاری به بازار سرمایه معرفی کند.

    مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در صندوق‌های جسورانه یا شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در رشد اقتصادی کشور موثر باشد، تاکید کرد: همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این رویداد مستقل در برنامه‌ای به نام "فین استار" انجام میشود که افتتاحیه آن با حضور مقامات کشوری مانند شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، سورنا ستاری معاون نهاد علم و فناوری ریاست جمهوری و ارکان حاضر در این پروژه برگزار خواهد شد.

    هامونی در خصوص ارکان حاضر در این پروژه گفت: برگزارکننده این رویداد شرکت فرابورس ایران با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و شرکت اطلاع رسانی سازمان بورس است. همچنین شورای راهبردی آن از نمایندگان شرکت‌های تامین‌سرمایه، نمایندگان شرکتهای psb (حوزه بانک) و بیمه مرکزی هستند. البته شرکتهای بانک و بیمهای علاوه بر حوزه پول و بیمه باید با آیتی نیز آشنایی داشته باشند؛ این مهم در خصوص نمایندگان شرکتهای بورسی نیز صادق است. در واقع تمامی این شرکتها با تلفیق دانش و اطلاعات خود در حوزه پول، بیمه و بورس با آی تی به یک مرحله جدیدی میرسند.

    برچسب ها