عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۱۳۸۴ میلیون ریالی سود واگذاری "ومعین"

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری معین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ یک میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال سود از بابت واگذاریها شناسایی کرد.

کسب ۱۳۸۴ میلیون ریالی سود واگذاری "ومعین"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری معین صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 209 میلیون ریال خریداری کرد و با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 123 میلیارد و 924 میلیون ریال و مبلغ 125 میلیارد و 308 میلیون ریال معادل یک میلیارد و 384 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    گفتنی است "ومعین" در ابتدای شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 395 میلیارد و 487 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 848 میلیارد و 726 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 123 میلیارد و 715 میلیون ریال کاهش یافت و به سه هزار و 271 میلیارد و 772 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 335 میلیارد و 88 میلیون ریال کاهش معادل دو هزار و 513 میلیارد و 638 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها