عصر خودرو

در جریان گشایش نماد؛

فرابورس ۲۸۰۹ میلیارد ریال قیمت خورد

عصر بازار-با گشایش نماد و کشف قیمت ۴۰۱۳ ریالی هر سهم فرابورس، معاملات آنلاین سهام این شرکت از امروز در تابلو پایه الف آغاز شد.

فرابورس ۲۸۰۹ میلیارد ریال قیمت خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، طبق دستورالعمل جدید شرایط درج و نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه، در تابلو «پایه الف» تشکل‌های خودانتظام و نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس مانند بورس‌ها و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پذیرش می‌شوند که بر این اساس فرابورس ایران و بورس کالا در این تابلو پذیرش و سپس درج شدند.

    یازدهم اسفندماه بورس کالای ایران در تابلو «پایه الف» با قیمت 4000 ریال گشایش یافت و امروز نیز فرابورس با قیمت 4013 ریال، زنگ آغاز معاملات خود را به صدا درآورد.

    پس از گشایش نماد فرابورس، معامله سهام آن به صورت عادی و با انجام حراج پیوسته مطابق با بازارهای اول و دوم و در محدوده دامنه نوسان روزانه قیمتی 5 درصد انجام می‌شود. زمان‌بندی نحوه معاملات در این تابلو نیز به این صورت است که از ساعت 8:30 تا 9:00 مرحله پیش گشایش بوده و مرحله گشایش به روش حراج ناپیوسته راس ساعت 9:00 صبح صورت می‌گیرد. همچنین از ساعت 9:00 تا 12:30 نیز حراج پیوسته خواهد بود.

    معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس در خصوص جزئیات معامله روز جاری و گشایش نماد «فرابورس» که به کشف قیمت 4013 ریالی هر سهم آن منتهی شد، تشریح کرد: امروز در 201 دفعه معاملاتی یک میلیون و 369 هزار سهم فرابورس به ارزش 5 میلیارد و 495 میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت به این ترتیب فرابورس امروز 2809 میلیارد ریال قیمت خورد.

    به گفته بهنام محسنی سهامداران حقیقی و حقوقی به ترتیب مشارکت 16.6 و 83.3 درصدی در سمت خرید این نماد داشتند.

    برچسب ها