عصر خودرو

نکو خبرداد:

بررسی تفحص ازسهام‌عدالت با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی

عصر بازار: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،از برگزاری نشست اعضای کمیسیون متبوعش برای بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی کشورخبر داد.

بررسی تفحص ازسهام‌عدالت با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خانه ملت، ابراهیم نکو با اشاره به بررسی تحقیق و تفحص ازعملکرد "سهام عدالت" درجلسه هفته جاری کمیسیون اقتصادی مجلس،گفت: نامشخص بودن وضعیت "سهام عدالت" و عدم آگاهی مردم از سهم خود محورهای تفحص از این مهم است.

    نماینده مردم رباط کریم درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه نشست اعضای هیأت تحقیق و تفحص ازعملکرد "سهام عدالت" با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی کشوربرای شفاف سازی فعالیت‌های اقتصادی انجام شده است،افزود: در "سهام عدالت" برخی از سهام  به بعضی از افراد واگذار شده اما ازنظر مدیریتی هیچ تعیین و تکلیفی وجود ندارند که افراد از اوضاع سهام خود خبری داشته باشند.

    وی ادامه داد:واگذاری برخی برگه ها بدون هیچ توضیحی به مردم درخصوص سهم آنان از سهام عدالت یکی دیگر از مواردی است که باید در تفحص از این مهم شفاف سازی شود.

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در" سهام عدالت" مردم سهام دار برخی شرکت های فرضی شده اند، گفت: باید مشخص شود که سهم مردم از کدام شرکت و به چه میزان است.

    سهم مردم از سهام عدالت در شرکت های فرضی!

    نکو گفت: متاسفانه درحال حاضر برگه‌های داده شده به مردم درخصوص سهم آنان از "سهام عدالت" برگه‌های بی ارزشی است که هیچ وجاهتی ندارد.

    این نماینده مردم درمجلس نهم،درتوضیح علت برگزاری نشست با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی برای بررسی موضوع تفحص از "سهام عدالت" تصریح کرد: سازمان خصوصی‌سازی یک طرف قضیه در واگذاری "سهام عدالت" به مردم بوده،از این رو باید توضیحات این سازمان نیز استماع شود.

    عضوکمیسیون‌اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:امید است بعد از شفاف سازی‌های لازم درخصوص سهام عدالت زمینه‌های کافی برای حضور آن در بازار سرمایه فراهم شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها