عصر خودرو

تبادل اطلاعات هدف اصلی تفاهم نامه بورس کنیا با قطر

عصر بازار- مقامات بورس اوراق بهادار کنیا و نایروبی امروز طی بازدیدی از بورس قطر، تفاهم نامه همکاری را با مقامات این بازار به امضا رساندند.

تبادل اطلاعات هدف اصلی تفاهم نامه بورس کنیا با قطر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، تفاهم نامه همکاری بین دو بورس قطر(QSE) و نایروبی به منظور تبادل اطلاعات امضا شد.

    رشید بن آل منصوری، مدیر بورس قطر در این خصوص اظهار داشت: بسیار خرسندم که این تفاهم نامه موجب همکاری های بیشتر اقتصادی میان دو بورس خواهد شد.

    وی ادامه داد: امضا این تفاهم نامه آغازی است برای ایجاد رابطه بین دو بازار اوراق بهادار تا به این وسیله بتوانیم از منافع این رابطه برای دو بازار استفاده کنیم.

    بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه در راستای تبادل اطلاعات و همکاری های فنی در زمینه پذیرش، معاملات، سپرده گذاری و تسویه وجوه بوده است.

    ساموئل کیمانی، مدیر بورس نایروبی در خصوص بورس تازه کار نایروبی اظهار داشت: این بورس تازه متولد شده به دنبال همکاری ها و موقعیت های متفاوت است. این تفاهم نامه با قطر زمینه همکاری را هموار کرد به خصوص این که قطر در زمینه ابزارهای معاملاتی اسلامی بازاری پررونق محسوب می شود.

    پاول موریتی موتارا، مدیر عامل بورس کنیا در این خصوص بیان داشت: به منظور درک بهتر از محیط بازار قطر و قوانین و مقررات این بازار و به منظور ایجاد فرصت های مختلف برای انتشار ابزارهای معاملاتی، پذیرش دوگانه و ایجاد رابطه قوی تر بین بورس های کنیا و فرصتی را برای بازدید از بازار سرمایه این کشور فراهم کردیم تا به این وسیله از نزدیک در جریان معاملات و داد و ستدها قرار بگیریم.

    برچسب ها