عصر خودرو

مدیرعامل پتروشیمی انتخاب اعلام کرد:

صادرات محصولات پتروشیمی انتخاب به ۷ کشور جهان

عصر بازار- مدیرعامل پتروشیمی انتخاب با اشاره به اینکه این مجتمع تولید ۷۰ هزار تن پلی‌استایرن انبساطی را برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده است، گفت: در طول زمان راه‌اندازی توانستیم محصولات خود را به چین، روسیه، کوزوو، آلبانی، امارات، آذربایجان و ازبکستان صادر کنیم.

صادرات محصولات پتروشیمی انتخاب به ۷ کشور جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مهران تربیت مدیرعامل پتروشیمی انتخاب امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  عملکرد این مجتمع پتروشیمی گفت: فعالیت پتروشیمی انتخاب از مهرماه 95 آغاز شده و ظرفیت تولید آن 250 هزار تن درسال است که در این مدت توانستیم 35 تا 40 درصد ظرفیت اسمی یعنی 9500 هزار تن را تولید کند و تا کنون 5 تا 6 میلیارد ریال درآمد داشته است.

    تربیت ادامه داد: تا پیش از تولید پلی‌استایرن انبساطی در پتروشیمی انتخاب سایر تولیدکنندگان داخلی 30 تا 40 هزار تن درسال تولید می‌کردند و 60 تا 70 هزار تن وارد کشور می‌شد.

    به گفته این مقام مسئول پتروشیمی انتخاب تولید و فروش 70 هزار تن پلی‌استایرن انبساطی در داخل کشور برای سال آینده را هدف‌گذاری کرده است.

    وی افزود: لایسنسور این پتروشیمی، شرکت دانش بنیان نروژی و آلمانی است که پتروشیمی انتخاب آن را خریداری کرده است که در حال حاضر علاوه بر تامین لایسنس در حال مطالعه بر روی تهیه لایسنس برای گریدهای مختلف EPS است .

    تربیت تصریح کرد: این مجموعه توانسته محصولات خود را به کشورهایی چون چین، روسیه، کوزوو، آلبانی، امارات، آذربایجان، ازبکستان صادر کند.

    به گفته وی، ارزش فعلی این مجتمع 1200 میلیارد تومان است و کلیه مراحل مهندسی، ساخت، نصب، پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی توسط متخصصان داخلی صورت گرفته است.

    برچسب ها