عصر خودرو

رییس مجتمع پتروشیمی مروارید اعلام کرد:

صادرات ۴۵۰ هزارتن محصولات پتروشیمی مروارید به هند و چین

عصر بازار- رئیس مجتمع پتروشیمی مروارید گفت: تاکنون ۴۵۰ هزار تن انواع محصول پتروشیمی را در طول یک سال گذشته به هند و چین صادر کرده‌ایم.

صادرات ۴۵۰ هزارتن محصولات پتروشیمی مروارید به هند و چین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، حمیدرضا افتخار رییس مجتمع پتروشیمی مروارید در حاشیه بازدید خبرنگاران از این مجتمع پتروشیمیایی در عسلویه گفت: واحد MEG پتروشیمی مروارید با ظرفیت اسمی 500 هزارتن منو اتیلن گلایکول و 50 هزار تن دی اتیلن گلایکول و 3400 تن تری اتیلن گلایکول فعالیت خود را از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.

    وی ادامه داد: در این مدت 450 هزارتن تولید داشته است و 430 هزار تن از تولیدات آن به چین و هند و 20 هزار تن در بازار داخل مصرف شده است.

    رییس مجتمع پتروشیمی مروارید سرمایه راه اندازی واحد MEG را 1250 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: خوراک اتیلن مورد نیاز واحد به میزان 340 هزارتن از واحد الفین پتروشیمی مروارید و 360 هزارتن اکسیژن مورد نیاز از مبین تامین می‌شود که در آینده تمام یوتیلیتی مورد نیاز مجتمع از پتروشیمی دماوند تامین خواهد شد.

    افتخار تصریح کرد: این واحد 90 درصد ظرفیت اسمی را تولید کرده است و بطور مداوم تولید داشته است و استراتژی آینده پتروشیمی مروارید افزایش ظرفیت تولید واحد که بالغ بر 95 درصد آن به کشورهای چین و هند صادر می شود.

    برچسب ها