عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی برعملکرد یک ماهه "وسکاب"

عصر بازار: ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ دو هزار و ۶۶۷ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال رسید.

نگاهی برعملکرد یک ماهه "وسکاب"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 620 میلیارد و 402 میلیون ریال و ارزش بازار دو هزار و 848 میلیارد و 916 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 42 میلیارد و 718 میلیون ریال کاهش یافت و به سه هزار و 577 میلیارد و 684 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 181 میلیارد و 114 میلیون ریال کاهش معادل دو هزار و 667 میلیارد و 802 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "وسکاب" در دوره یاد شده سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 35 میلیارد و 990 میلیون ریال خریداری کرد و با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 82 میلیارد و 74 میلیون ریال به مبلغ 66 میلیارد و 830 میلیون ریال معادل 15 میلیارد و 244 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها