عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس ایران عنوان کرد؛

نهضت فین تک ها در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس ایران، از تشکیل نهضت فین تک ها در بازار سرمایه به کمک رویداد فین استارز همزمان با فاینکس ۲۰۱۷ خبر داد.

نهضت فین تک ها در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، امیر هامونی گفت: همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه رویداد فین استارز 2017 با همکاری همه برگزارکنندگان رونمایی می شود و استارتاپ های مالی نیز تحت نظارت فرابورس در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

    وی افزود: بازدیدکنندگان دهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه، فرابورس را متفاوت با دوره های قبلی خواهند دید.

    هامونی با اشاره به اینکه فرابورس ایران همواره به استارتاپ‌های مالی و فین‌تک‌ها توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: استارتاپ‌های حوزه مالی می‌توانند ایده‌های خود را در رویداد فین استارز که برگزارکننده آن فرابورس است، ارائه کنند.

    وی هدف از برگزاری دومین رویداد فین‌استارز در بازار سرمایه را حمایت از استارتاپ‌های مالی از طریق سرمایه‌گذاری در آن‌ها مطرح و تاکید کرد: نیابد از حوزه نوآوری‌های مالی غافل شویم؛ چرا که لزوم به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها در این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود.

    مدیرعامل فرابورس ایران زمینه های فعالیت بیشتر استارتاپ ها را بایوتکنولوژی، نانوتکنولوژی،سلول های بنیادی، آی تی، آی سی تی، پزشکی و مخابرات دانست و گفت: عمده استارتاپ ها در این حوزه ها فعالیت می کنند و درخواست ها برای ورود شرکت های نوپا به بازار سرمایه نیز عموما از سوی این حوزه ها صورت می گیرد.

    هامونی افزود: مخصوصا در حوزه سلامت، فعالیت و اقدامات بسیار جدی در شرکت های نوپا و دانش بنیان صورت گرفته است که فروردین ماه در در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ارائه خواهند شد.

    به گفته مدیرعامل فرابورس ایران، استارتاپ ها و شرکت های کوچک و متوسط خلاق و نوآور می توانند بسیاری از بیماری ها را با طرح های نوآورانه خود ریشه کن کنند و اگر در این حوزه، تامین مالی خوبی صورت بگیرد، این نمونه ها به آسانی قابل تجاری شدن است.

    وی با بیان اینکه بالغ بر 155 شرکت SME و دانش بنیان درخواست پذیرش خود را به فرابورس ایران ارایه کرده اند، افزود: سیستم آنلاین پذیرش شرکت ها کمک خواهد کرد که این فرایند را تسریع کنیم به طوری که شرکت ها برای پذیرش زمان زیادی را صرف نکنند.

    برچسب ها