عصر خودرو

معرفی مدیرعامل جدید؛

سنگینیان از امین رفت

عصر بازار- با استعفای دکتر علی سنگینیان از سمت مدیرعاملی تامین سرمایه امین، هیات مدیره این شرکت، سعید بداغی را به این سمت منصوب کرد.

سنگینیان از امین رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در دوره پنج ساله مدیرعاملی دکترسنگینیان، تامین سرمایه امین افزون بر این که رهبری بازار این صنعت را از آن خود کرده، شاهد ارتقاء 120 پله ای در میان شرکت های برتر ایرانی بوده و توانسته جایگاه 238 ام را در میان 500 شرکت برتر ایرانی تصاحب کند. بدین ترتیب، چندین سال انتخاب به عنوان برترینتامین سرمایه کشور و رتبه یک واسطه گری های مالی، با وجود افزایش رقبا، در دوره تصدیگری ایشان محقق شده است.

    همچنین تامین سرمایه امین در این دوره سیر صعودی سودآوری و تنوع فعالیت را تجربه کرده و تامین مالی بیش از 10 هزار میلیارد تومانی شرکت ها، دولت و شهرداری ها و ارایه خدمات مشاوره مالی به شرکت ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را انجام داده است.

    در دوره مورد اشاره، به واسطه استراتژی این شرکت توسعه تامین سرمایه امین به گروه مالی امین شامل تامین سرمایه ، کارگزاری امین آوید و پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین در این دوره صورت گرفته است.

    گفتنی است، سعید بداغی، مدیرعامل جدید تامین سرمایه امین،طی سال های اخیر، مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریتشرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و عضو هیات مدیره کارگزاری صبا تامین و تامین سرمایه امین بوده است.

     

    برچسب ها