عصر خودرو

از ۱۲ مهرماه و به صورت هفتگی:

بورس انرژی میزبان عرضه­ های گازوئیل در رینگ بین­ الملل

عصر بازار: مدیر عامل بورس انرژی ایران با اعلام خبر آغاز عرضه­ های هفتگی گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده­ های نفتی ایران در رینگ بین­ الملل بورس انرژی گفت: فردا شاهد نخستین عرضه گازوئیل در رینگ بین‌الملل خواهیم بود.

بورس انرژی میزبان عرضه­ های گازوئیل در رینگ بین­ الملل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سیدعلی حسینی گفت: نحوه پرداخت در عرضه­ های صادراتی گازوئیل شرکت ملی پخش، به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد و پرداخت وجه به صورت ریالی در داخل یا ارزی در خارج از کشور(حساب­های اعلامی از طرف فروشنده) به اختیار فروشنده صورت خواهد پذیرفت.

    وی اعلام کرد: محل تحویل نخستین عرضه ها انبارهای نفت اصفهان و ساری (ترم تحویل FCA) است.

    حسینی همچنین از عرضه گازوئیل به مقاصد صادراتی دیگر از جمله عراق، ارمنستان و پاکستان و سایر محل های تحویل از جمله مشهد، تبریز، رفسنجان و آبادان در هفته­ های آینده خبر داد.

    مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام تعهد عرضه سالیانه شرکت ملی پخش به میزان حداقل 240 میلیون لیتر گازوئیل افزود: خریداران باید پیش از آغاز عرضه نسبت به واریز پیش ­پرداخت به میزان 10 درصد ارزش معامله با نرخ دلار بانک مرکزی در روز عرضه اقدام کنند.

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد: عرضه موفق این کالا در رینگ بین‌المللی بورس انرژی که در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با همکاری وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران و بازار سرمایه شکل گرفته بتواند زمینه عرضه سایر فرآورده‌های اصلی از قبیل بنزین، نفت سفید و ...را در بورس انرژی ایران فراهم آورد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها