عصر خودرو

ثبت پلاک ۵۱۱ در بورس تهران؛

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم درج شد

عصر بازار- شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم با نماد «بجهرم» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم درج شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، بنا به مصوبه‌ی 25 خرداد 1395 هیئت پذیرش اوراق بهادار، شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

    بنابراین گزارش شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم به عنوان شرکتی غیردولتی و مالک یکی از بزرگترین نیروگاه های  کشور ؛ نقش بسزائی در تولید برق کشور دارد.  این شرکت در افق چشم انداز خود، حضور مقتدر و اثر گذار در منطقه جنوب کشور راترسیم کرده و در نظر دارد با بهره مندی از توان متخصصان داخلی و بکارگیری بهینه سرمایه سهامداران خود ، یکی از پایدار ترین تولید کنندگان برق خصوصی در منطقه جنوب کشور و مطمئن ترین شرکت تجاری تأمین کننده برق صنایع در منطقه باشد.

    در حال حاضر ظرفیت تولید برق این شرکت در نیروگاه جهرم بالغ بر 964 مگاوات است که با احداث واحدهای جدید(بخش بخار) و سیستم خنک کننده هوای ورودی به توربین گاز به 1559 مگاوات افزایش خواهد یافت.

    با توجه به احراز موارد تعیین شده در مصوبه‌های مزبور، از این تاریخ (بیست و یکم اسفند 1395) شرکت مزبور به عنوان پانصدو یازدهمین شرکت پذیرفته شده در بخش « تامین برق، گاز، بخار و آب گرم »، گروه و طبقه‌ی « تولید، جمع آوری و توزیع برق » با کد «4010» و نماد «بجهرم (Bejahrom)» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می­ شود.

    برچسب ها