عصر خودرو

نخستین نهال بیمه عمر به همت بیمه تجارت نو کاشته شد

عصر بازار- نخستین جشنواره کاشت نهال عمر به ابتکار شرکت بیمه تجارت نو و با همکاری و ابتکار سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

نخستین نهال بیمه عمر به همت بیمه تجارت نو کاشته شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، دکتر سید محمد عباس زادگان، مدیر عامل بیمه تجارت نو در نخستین جشنواره کاشت نهال عمر که با ابتکار این شرکت صبح روز پنج شنبه مورخ19/12/95 در محل بوستان ولایت تهران برگزار شد گفت: ما امروز آمده ایم تا مزایای بیمه عمر را به صورت نمادین از طریق کاشت نهال برای آینده به مردم اعلام کنیم و دیگر این که یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو و تمام ماموران فداکار آتش نشان را که در سراسر کشور کارنامه درخشانی در حفاظت از جان و اموال هم میهنان به یادگار بگذارند، گرامی بداریم.

    مدیر عامل بیمه تجارت نو در ادامه اظهار داشت : بیمه عمر پوشش درمان و حادثه را  برای  بیمه شدگان به وجود می آورد که این خدمت می تواند برای همه افراد بویژه زنان خانه داری که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، بسیار مفید باشد.

    وی در ادامه افزود: برای سال آینده قصد داریم که بیمه عمر را در سراسر کشور ترویج کنیم و برای اولین بار این خدمت را به روستاها ببریم.

    عباس زادگان با اشاره به این مطلب که شرکت بیمه تجارت نو در سال 96 به دنبال گسترش ایمنی و کاهش ریسک  است گفت: به دنبال طرحی هستیم که منجر به بهبود فضای ایمنی و کاهش ریسک محیط کار در واحد های صنعتی و خدمات کشور شود.

    لازم به ذکر است در پایان مراسم، 16 نهال به صورت نمادین و به یاد 16 آتش نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو توسط مسئولین بیمه تجارت نو و مدیران شهرداری منطقه19 کاشته و 500 نهال دیگر نیز از سوی بیمه تجارت نو به بوستان ولایت اهداءشد.

    گفتنی است: بانک تجارت در سال 95 با انتخاب شعار به احترام زندگی، به احترام فردا و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به مشارکت در پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو ، برگزاری جشنواره های مختلف زیست محیطی،کاهش چشمگیر مصرف کاغذ در سیستم اداری و اطلاع رسانی، برگزاری رویداد کارآفرینی کسب و کارسبز تهران و حمایت از خانواده محیط بانان شهید اقدام کرد.