عصر خودرو

استاندار کرمان خبر داد:

ثبت لبخند پسته بر تابلوی معاملات کرمان

عصر بازار- استاندار کرمان گفت: راه‌اندازی معاملات پسته از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمان است که خوشبختانه بورس پسته راه اندازی شد و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی معاملات خرما در بم باشیم.

ثبت لبخند پسته بر تابلوی معاملات کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز (21 اسفند ماه) در مراسم آغاز به کار تالار تخصصی پسته در رفسنجان، نوسازی شرکت تعاونی پسته رفسنجان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: پسته ایران باید علاوه بر ایجاد بورس منطقه ای به تولیدکنندگان جهانی نیزمتصل شود تا برای کشور ارز آوری به همراه داشته باشد.

    استاندار کرمان ابراز کرد: با کمک دولت تدبیر و امید شرکت تعاونی پسته حیات جدیدی پیدا کرده، بطوریکه راه اندازی بورس پسته فرصت مناسبی است که به بازارهای جهانی دست پیدا کنیم، البته در کنار این مسئله که عرضه پسته در داخل کشور نیز در بازار شفافی همچون بورس کالا صورت گیرد.

    رزم حسینی راه اندازی معاملات پسته در رفسنجان را به تولیدکنندگان و باغداران پسته استان تبریک گفت و افزود: امیدواریم با مدیریت شرکت تعاونی پسته کرمان، رفسنجان، زرند، سیرجان، بتوانیم بورس منطقه ای در ایران داشته باشیم و پسته در بازار مالی کشور به صورت شفاف قیمت گذاری شود که اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا گردش مالی بسیار خوبی برای کشاورزان به همراه خواهد داشت.

    وی خاطرنشان کرد: کشاورزان و پسته داران چنانچه محصول خود را در انبارها نگه دارند پیشرفتی حاصل نخواهد شد و باید کالای خود را در بورس کالا عرضه کنند.

    برچسب ها