عصر خودرو

آخرین روز بازارسهام در سال ۹۵ و زمان تقریبی عرضه های اولیه ۹۶

عصر بازار- مدیر نظارت بر بازارها و بورس ها در مورد آخرین روز کاری بازار سهام در سال جاری و زمان از سرگیری عرضه های اولیه در سال ۹۶ توضیح داد.

آخرین روز بازارسهام در سال ۹۵ و زمان تقریبی عرضه های اولیه ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس پرس، محسن خدا بخش، مدیر نظارت بر بازارها و بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار، در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام دبیر کل کانون بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری مبنی بر اینکه شنبه 28 اسفند آخرین روزکاری بانک ها است، آیا آخرین روزکاری بازار سهام هم در همان تاریخ خواهد بود اظهار داشت باید منتظر اطلاعیه رسمی بانک مرکزی در این مورد بود.

    وی ادامه داد: با توجه به ارتباط مستقیم بازار سرمایه با بانک ها ، در صورتی که آخرین روزکاری سال 95 شنبه آینده باشد،آخرین روز کاری سال بازار سرمایه همان روز خواهد بود. اما با این حال باید منتظر اعلام رسمی بانک مرکزی بود.

    این مقام مسئول درباره اینکه آیا امکان عرضه اولیه شرکت ها در روزهای پایانی سال وجود دارد یا خیر و زمان تقریبی از سرگیری عرضه سهام شرکت ها در سال جدید ، چه وقت خواهد بود؟ توضیح داد: تا به امروز تصمیمی برای عرضه اولیه شرکتی جدید در بورس یا فرابورس اتخاذ نشده است.

    خدا بخش ادامه داد: عرضه اولیه سهام شرکت های جدید در سال آینده هم طبق روال معمول انجام خواهد شد و انتظار می رود عرضه های اولیه در صورت کشش بازار سهام ، از نیمه دوم فروردین شروع شود.

    برچسب ها