عصر خودرو

بی تفاوتی خودرویی ها به اخبار مثبت

عصر بازار- امروز شنبه ۲۱ اسفندماه، گروه خودرو و ساخت قطعات معاملاتی منفی و سرخ را پشت سر گذاشت و شاخص گروه با ۱۵۲ واحد عقب نشینی در مدار ۱۷ هزار و ۱۶۹ واحد قرار گرفت.

بی تفاوتی خودرویی ها به اخبار مثبت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در پایان معاملات امروز  تعداد  97 میلیون سهم از گروه خودرو و ساخت قطعات به ارزش 12 میلیارد تومان در 8.6 هزار دفعه بین سهامداران دادو ستد شد که «خساپا» با داد و ستد 30 میلیون سهم به ارزش 3.5 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات را از آن خود کرد.

    در این روز، بلوک 56.7 درصدی خکاوه به قیمت پایه 20 تومان از طرف شرکت سایپا روی میز فروش رفت و معامله شد، با احتساب طلب سایپا خریدار علاوه بر 20 تومان به ازای هر سهم 167 تومان هم عملا باید بپردازد، گفته می شود بلوک خکاوه توسط 4 شرکت از خانواده سرمایه گذاری رنا خریداری شده است و علی رغم به فروش رفتن این بلوک، نماد سایپا افت قیمتی داشت، خساپا با 0.67 درصد منفی در قیمت 1,183 ریال با 5 میلیون خرید حقوقی به کار خود خاتمه داد.

    خزامیا نیز با افت 1 درصدی در قیمت 759 ریال متعادل و منفی بود، نمادهای خاهن، خوساز، خچرخش، خمحور، خفنر و ختراک جزو منفی ترینهای امروز بودند.

    در این بین نمادهای خاهن، ختراک و خفنر در آستانه منفی کامل صف فروش های کوچکی تشکیل دادند و به ترتیب در قیمتهای 2,361 ریال، 3,407 ریال و 2,658 ریال قرار گرفتند.

    در طرف مقابل نماد خموتور صف خرید 4 میلیونی در حاشیه مثبت کامل و قیمت پایانی2,950 ریال تشکیل داده بود، خنصیر نیز علی رغم افت 2 درصدی قیمت معامله، پایانی مثبتی با 3 درص رشد داشت.

    خکار و خلنت نیز نمادهای سبزپوش دیگر بودند که رشدی کمتر از یک درصد را تجربه کردند مابقی نمادهای یکدست قرمز پوش بودند و خودرویی ها امروز را نیز کم رمق و سرخ در غیاب ایران خودرو به سر بردند.

    در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی خاذین پس از افت 3 درصدی طی ساعت بازار، جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شد.

    در پایان گفتنی است، امروز درحالی شاهد معاملاتی سرخ در آخرین هفته از سال 95 شدیم که اخبار مثبتی حول گروه خودرویی هاست و قیمت نمادهای خزامیا،خکاوه،خاور،خاذین، ورنا،خرینگ و خزر  زیر قیمت اسمی و از منظر تکنیکالی اکثر نمادهای گروه در کف سالانه قرار دارند.

    برچسب ها