عصر خودرو

با از میان برداشته شدن محدودیت رقم سمت راست کد ملی؛

مشاهده همزمان صورتحساب برای ۴۹ میلیون سهامدار عدالت ممکن شد

عصر بازار- با از میان برداشته شدن محدودیت رقم سمت راست کد ملی، شرایط برای مشاهده همزمان صورتحساب ۴۹ میلیون سهامدار عدالت مهیا شد.

مشاهده همزمان صورتحساب برای ۴۹ میلیون سهامدار عدالت ممکن شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، در پی رونمایی از سامانه سهام عدالت در روز سه شنبه هفته گذشته، سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود که مشمولین سهام عدالت می‌توانند بر اساس رقم یکان سمت راست کد ملی‌شان و متناسب به روزهای هفته با مراجعه به سامانه این سهام به نشانی www.samanese.ir و ارائه کد ملی و سایر مشخصات، از صورتحساب و میزان بدهی خود آگاهی یابند.

    بر این اساس، از دیروز و با از میان برداشته شدن محدودیت اعلامی در خصوص مراجعه به این سامانه بر اساس رقم سمت راست کد ملی، از این پس دارندگان سهام عدالت می‌توانند بودن توجه به رقم سمت راست کد ملی خود، به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند و شرایط برای مشاهده همزمان صورتحساب 49 میلیون سهامدار عدالت میها شده است.

    گفتنی است؛ ارائه صورتحساب به مشمولین مطابق مصوبه شورای عالی اجرای اصل 44 قانون اساسی انجام شده است تا هر فردی بداند چه میزان از اقساط سهامش پرداخت شده و چقدر می‌تواند بابت تسویه نهایی سهام عدالتش واریز کند.

    همچنین در این مرحله قرار نیست ورقه سهام عدالت به مشمولین داده شود و فقط مشمولین می‌توانند از صورتحساب سهام خود آگاهی پیدا کنند تا بدین وسیله متوجه شوند که سهام عدالتشان چقدر می‌ارزد.

    برچسب ها