عصر خودرو

با هدف عرضه محصولات تولیدی و تکمیل زنجیره تولید و توزیع؛

محصولات نفتی با برند شرکت پالایش نفت تهران وارد بازار می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از ورود محصولات نفتی با برند این شرکت در بازار داخلی خبر داد.

محصولات نفتی با برند شرکت پالایش نفت تهران وارد بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا، بابایی ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس سیاست های دولت و توسعه خصوصی سازی، خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به پالایشگاه ها واگذار می شود. بر این اساس شرکت پالایش نفت تهران نیز در ارزیابی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، با احراز حد نصاب امتیازی لازم، به عنوان شرکت صاحب صلاحیت معتبر (برند) شناسایی شده و موفق به اخذ مجوز فعالیت به عنوان شرکت زنجیره ای توزیع فرآورده های مایع و CNG شده است.

    وی افزود: شرکت صاحب صلاحیت یا برند، شرکتی است که مجموعه ای از جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی را تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. این کار می تواند از طریق ساخت جایگاه های جدید، خرید جایگاه های موجود یا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جایگاه های موجود بدون اصرار بر تجمیع مالکیت در آنها باشد. همچنین این شرکت وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاههای تحت پوشش و مسئولیت پایش و کنترل کمیت و کیفیت عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در جایگاه زیر پوشش را با رعایت استانداردهای مشخص شده عهده دار می شود.

    بابایی تاکید کرد شرکت پالایش نفت تهران سعی دارد با در اختیار گرفتن مدیریت عرضه محصولات تولیدی و تکمیل زنجیره تولید و توزیع، ضمن ارائه محصول با کیفیت گامی موثر در راستای اهداف خصوصی سازی دولت براساس اصل 44 قانون اساسی بردارد. از این رو ارتقای سطح رفاه، ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرف‌کنندگان محترم در حوزه عرضه فرآورده‌های نفتی در یک فضای رقابتی سالم در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

    شرکت پالایش نفت تهران در 15 کیلومتری جنوب تهران واقع شده است و متشکل از دو پالایشگاه شمالی و جنوبی است که روزانه 250 هزار بشکه نفت خام را پالایش نموده و محصولاتی نظیر بنزین، گازوییل، گاز مایع، گوگرد و انواع حلال با کیفیت بالا تولید می نماید.

    برچسب ها