عصر خودرو

مدیر عامل بورس انرژی پیشنهاد داد؛

معرفی و رونمایی از فعالیت های نوین بازارهای مالی در فاینکس ۲۰۱۷

عصر بازار- نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سال های اخیر با استقبال بیشتری از طرف بازیگران و دست اندرکاران بازار سرمایه مواجه شده است.

معرفی و رونمایی از فعالیت های نوین بازارهای مالی در فاینکس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سید علی حسینی، مدیرعامل بورس انرژی با بیان مطلب فوق درباره برگزاری سالانه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  گفت: نفس برگزاری نمایشگاه در حوزه بازار مالی یک امر پسندیده و خوب است و روند برگزاری این نمایشگاه در سال های اخیر مؤید این نکته است.

    وی در ادامه افزود: نمایشگاه علاوه بر اینکه هر سال نسبت به سال گذشته حضور پررنگ ترخود بازیگران و دست اندرکاران بازار سرمایه را داشته از لحاظ بازدید و استقبال مردم هم روند رو به رشدی داشته است که شخصاً مطمئن هستم در سال 96 هم همین اتفاق خواهد افتاد.

    این مقام مسوول درباره چگونگی توسعه این رویداد اظهار داشت: شاید روی بعضی نکات بتوان بیشتر تاکید کرد، از جمله توجه بیشتر به سایر بازارهای مالی مانند بانک و بیمه. از آنجایی که عنوان نمایشگاه بورس بانک و بیمه است باید هر سه بازار سهم متناسبی در نمایشگاه داشته باشند تا مخاطبان عام فرصت بهتر و بیشتری در جهت آشنایی با این بازارها را بدست آورند.

    وی در ادامه افزود: از دیگر اقداماتی که در جهت توسعه این نمایشگاه می توان انجام داد معرفی و رونمایی از کارها و فعالیت های نوینی است که در هر سه بازار پولی- مالی بورس، بانک و بیمه انجام می گیرد.

    حسینی درباره اهمیت این اقدام گفت: مردم و دست اندرکاران انتظار دارند که در اینگونه نمایشگاه ها دست آوردهای عملی مسوولین را ببینند، بنابراین بهتر است برگزاری اینگونه رویدادها و اتفاقات در سطح نمایشگاه پررنگ تر صورت بگیرد.

    وی در پایان ضمن تشکر از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس به عنوان برگزار کننده نمایشگاه و اصحاب رسانه گفت: شرکت بورس انرژی به دنبال حضور پررنگتر در فاینکس 2017 است و تلاش داریم در این دوره از نمایشگاه یکی از پروژه های مهم بورس انرژی رونمایی شود.

    برچسب ها