عصر خودرو

کرباسیان:

بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های تحت پوشش ایمیدرو واگذار شد

عصر بازار: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پیش از شروع فعالیت دولت یازدهم بیش از ۲۴ هزار میلیارد ریال طرح راکد و نیمه تمام در ایمیدرو وجود داشت.

بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های تحت پوشش ایمیدرو واگذار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، مهدی کرباسیان در پاسخ به این پرسش که در سال های گذشته کدام بخش از واحدهای زیرمجموعه شما واگذار شده است و چه واحدهایی هم اکنون تحت پوشش این مجموعه قرار دارند؟، اظهار داشت: در سال های گذشته(91 - 92 ) بیش از 20 هزار میلیارد تومان از سهام شرکت های تحت پوشش ایمیدرو به اسم خصوصی سازی اما عمدتا در قالب رد دیون واگذار شده است.

    وی افزود: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان بازوی توانمند و اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش معدن و صنایع معدنی با تلاش بسیار جلب مشارکت بخش خصوصی رونق دوباره این بخش را رقم زد و با حذف تحریم ها انتظار می رود که سرمایه های خارجی به این بخش جذب و جلب شود.

    رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: پس از استقرار دولت تدبیر و امید موفقیت های زیادی را در اجرای طرح های بخش معدن و صنایع معدنی بدست آورده است.

    وی خاطر نشان کرد: تا پیش از شروع فعالیت دولت یازدهم بیش از 24 هزار میلیارد ریال طرح راکد و نیمه تمام در ایمیدرو وجود داشت که هر کدام بین 4 تا 13 سال با تاخیر در اجرای برنامه مواجه بودند.

    کرباسیان افزود: اما با تلاش و پیگیری مدیران و کارکنان ایمیدرو علیرغم کمبود منابع دولتی اکنون تمام این طرح ها فعال شده اند. مهمترین نکته این است که بیش از 90 درصد منابع مالی طرح ها از محل مشارکت بخش خصوصی و خارج از سازمان توسعه تامین شده و می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها