عصر خودرو

در حاشیه رونمایی معاملات پسته مطرح شد؛

توصیه وزیر اقتصاد به فعالان بازار مالی برای حضور در نمایشگاه فاینکس

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی به فعالان بازار مالی کشور توصیه کرد در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷) حضور پیدا کنند.

توصیه وزیر اقتصاد به فعالان بازار مالی برای حضور در نمایشگاه فاینکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ستاد خبری فاینکس، وزیر اقتصاد بازار سرمایه را بهترین و مهمترین محل برای دارایی های مردم اعلام کرد و در برابر این نکته که بورس در 2 سال اخیر سودی نداشته که نصیب سرمایه گذاران کند، گفت: با سودآور شدن بنگاه ها، بورس جذاب شده و باعث ورود سرمایه ها می شود.

    وزیر اقتصاد در بخش دیگری به تحولات بازار سرمایه و تشکیل بورس ها و معرفی ابزارها و بازارهای نوین مخصوصا" در دوران بعد از تصویب قانون بازار اوراق بهادار مصوب آذر 84 اشاره کرد و گفت: بدون شک بازار سرمایه دارای قابیلت های مختلفی بوده و در تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی و تامین مالی بنگاه ها نقش مهمی دارد.

    وزیر اقتصاد در حاشیه این مراسم و هنگامی که به فعالان بازار سرمایه توصیه می کرد در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه (که 26 تا 29 فروردین برگزار خواهد شد) حضور داشته باشند، اظهار داشت: واقعیت این است که علاقمند به توسعه بازار و وضعیت مناسب شاخص بورس هستیم و مردم در برابر ورود دارایی ها باید به سودآوری مناسبی برسند.

    طیب نیا در پاسخ به این نکته که بازار سهام در دو سال اخیر با کاهش قیمت ها و شاخص همراه بوده و سودی به همراه نداشته که نصیب سرمایه گذاران کند، اظهار داشت: مسلما" برای افزایش سوددهی بورس ، باید سود بنگاه های اقتصادی افزایش یابد. بر همین اساس تمرکز اصلی را بر شناسایی و حل مشکلات بنگاه ها گذاشته ایم.

    برچسب ها