عصر خودرو

در نیمه دوم اسفندماه رخ می‌دهد؛

ترافیک عرضه‌های عمده در فرابورس ایران

عصر بازار- صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آرمان شهر در ۴ بلوک، سهام عادی و حق تقدم سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را به طور یکجا و شرایطی در روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه به فروش می‌رساند.

ترافیک عرضه‌های عمده در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، کارگزار عرضه‌کننده سهام این شرکت بانک شهر است که تعداد 162 میلیون و 600 هزار سهم معادل 5.42 درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران را در نماد «سمگا4» با قیمت پایه هر سهم 3327 ریال در بازار اول فرابورس ایران عرضه می‌کند.

    همچنین قرار است 81 میلیون و 300 هزار حق تقدم خرید سهام این شرکت در نماد «سمگاح4» با قیمت پایه هر حق تقدم 2079 ریال در بازار اول فرابورس به فروش برسد.

    در همین حال صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آرمان شهر در نظر دارد در چهارشنبه همین هفته، 81 میلیون و 449 هزار و 976 سهم که معادل 2.714 درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران است را با

    قیمت پایه هر سهم 3329 ریال در نماد «سمگا2» به فروش برساند. افزون بر این حق تقدم خرید سهام این شرکت نیز با قیمت پایه هر حق تقدم 2082 ریال در همین روز عرضه می‌شود.

    گفتنی است که سرمایه پایه شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که اسفندماه 89 در بازار اول فرابورس و در گروه هتل و رستوران پذیرش و نماد آن اردیبهشت ماه سال 90 درج شد، 3 میلیارد سهم است.

    عرضه بلوک سهام تولید نیروی برق دماوند

    روز شنبه 28 اسفندماه، عرضه عمده مدیریتی غیرکنترلی سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند در نماد «دماوند4» در بازار دوم فرابورس ایران صورت می‌گیرد.

    در این روز، شرکت کارگزاری بانک دی 690 میلیون سهم معادل 25 درصد از سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند را به طور عمده و شرایطی با قیمت پایه هر سهم 21 هزار و 740 ریال به فروش می‌رساند.

    این شرکت با نماد «دماوند»، 19 اسفندماه 93 در فرابورس ایران پذیرفته و نماد آن نیز در شهریورماه 94 در بازار دوم فرابورس درج شد.

    برچسب ها