عصر خودرو

معاون اول رئیس جمهوری؛

رشد اقتصادی ۹ماه امسال ۷٫۲ درصد

عصر بازار-معاون اول رئیس جمهوری رشد اقتصادی کشور در ۹ ماه سال جاری را ۷٫۲ درصد و بدون احتساب نفت پنج درصد اعلام کرد.

رشد اقتصادی ۹ماه امسال ۷٫۲ درصد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری صبح شنبه در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: 12 کارخانه پتروشیمی با تولید سالانه 9 میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی در دولت تدبیر و امید احداث شد.

    وی بیان داشت: در دو سال گذشته 22 هزار واحد صنعتی که مشکلات تولید داشتند، 150هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کردند.

    جهانگیری فعال سازی هفت هزار و 500 واحد کوچک صنعتی را از برنامه های دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: اقدامات انجام شده در این راستا بیش از پیش بینی ها بوده و  در این بخش از برنامه جلوتر هستیم.

    معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به افزایش میزان صادرات غیر نفتی در کشور گفت: میزان صادرات غیرنفتی کشور در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال به لحاظ وزنی 33 درصد رشد داشته است.

    وی همچنین رشد اقتصادی کشور در 9 ماه سال جاری را 7٫2 درصد بدون احتساب نفت پنج درصد عنوان کرد و گفت: این میزان رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری را داشته است.

    اسحاق جهانگیری برای افتتاح فاز دوم پروژه سیمان مارگون و بازدید از برخی پروژه های استان صبح امروز به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

    برچسب ها