عصر خودرو

مدیر عامل بورس کالای ایران:

نعمت‌زاده دلیل مخالفت با عرضه پتروشیمی‌ها در بورس کالا را اعلام کند

عصر بازار- مدیرعامل بورس کالا گفت: این که هر کس چه در سمت مصرف و چه در سمت تولید، دست بالا را دارد، حاکم بر معاملات باشد، صحیح نیست. زیرا محصولات پتروشیمی، استراتژیک و تولید شده از ثروت ملی هستند و بر زندگی همه مردم اثر گذارند.

نعمت‌زاده دلیل مخالفت با عرضه پتروشیمی‌ها در بورس کالا را اعلام کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، حامد سلطانی‌نژاد، درباره مخالفت وزیر صنعت، معدن و تجارت با عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا اظهار داشت: طبق آخرین اخباری من از آن مطلع هستم آقای نعمت زاده سرانجام موافقت کرده که محصولات پتروشیمی در بورس کالا عرضه شود.

    وی افزود: اکنون همه  به این جمع بندی رسیده‌اند که باید به شفافیت احترام بگذاریم و فضایی فراهم شود که طرفین معامله احساس امنیت داشته باشند.

    سلطانی نژاد خاطرنشان کرد: این که هر کس چه در سمت مصرف و چه در سمت تولید، دست بالا را دارد، حاکم بر معاملات باشد، صحیح نیست. زیرا محصولات پتروشیمی، استراتژیک و تولید شده از ثروت ملی هستند و بر زندگی همه مردم اثر گذارند. لذا طبیعی است که آحاد مردم تقاضا داشته باشند که در فضای شفاف معامله  شوند و همه بدانند که این محصولات جذب تولید و صنایع پایین دستی می شوند یا خیر؟

    وی تاکید کرد: نعمت زاده باید دلیل مخالفت خود را بیشتر توضیح دهد و ما نیز در این رابطه از وی دعوت کردیم که موضوع را تبیین و تشریح کند تا فضا تلطیف شود.

    برچسب ها