عصر خودرو

سرمایه‌گذاری ۱۰کشور اروپایی و آسیایی در منطقه آزاد اروند

عصر بازار- معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از سرمایه گذاری ۳۵هزار و ۵۸۵میلیارد ریالی در این منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: طی یکسال اخیر ۱۰کشور اروپایی و آسیایی ۱۰۵میلیون دلار در منطقه آزاد اروند سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سرمایه‌گذاری ۱۰کشور اروپایی و آسیایی در منطقه آزاد اروند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از تسنیم، محمدرضا معتمدی اظهار کرد: امسال  در بخش های صنایع شیمیایی، برق و الکترونیک، صنایع غذایی، بازرگانی، سلولزی و چوب، خدمات لجستیکی، خدماتی و مونتاژ آمبولانس منطقه آزاد اروند 35هزار و 585میلیارد ریال صورت گرفته است.

    وی تصریح کرد: با این میزان سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند که نسبت به سال گذشته 35درصد افزایش افزایش یافته 1000 فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.

    وی با اشاره به جذب 105میلیون دلار سرمایه خارجی در بخش های صنایع غذایی ، نیروگاه بادی ، شیمیایی و برق توسط شرکت هایی از کشورهای ترکیه ، پاکستان ، هند ، فرانسه ، کویت ، انگلیس ، اتریش ، چین ، آلمان و عراق در یک سال اخیر خبر داد و افزود: روند جذب سرمایه گذاری خارجی پس از برجام درمنطقه آزاد اروند شتاب گرفته است.

    معتمدی با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در منطقه آزاد اروند شتاب گرفته است به مانا گفت: منطقه آزاد اروند با برخورداری از شبکه ریلی ، جاده ای ، هوایی و دریایی ، دسترسی به منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری با سودآوری بالاست.

    برچسب ها