عصر خودرو

دو اولویت پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران

عصر بازار- وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به اینکه پرورش ماهی در قفس و کشت گلخانه ای ازطرح های مهم اقتصاد مقاومتی است، رویکرد اصلی این وزارتخانه در اولویت قرار گرفتن پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران این بخش ها است.

دو اولویت پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از میزان، محمود حجتی در جریان بازدید از نخستین شرکت تولید کننده بچه ماهی کشور در استان بوشهر گفت: با توجه به کاهش ذخایر آبزیان دریایی توسعه و گسترش تولید بچه‌ ماهی رویکردهای اصلی وزارت جهاد کشاورزی است.

    وی اضافه کرد: در این ارتباط پرورش ماهی در قفس از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی به شمار می رود. از این رو نسبت به اجرای طرح های این حوزه اهتمام ویژه داریم.

    وزیر جهادکشاورزی اظهار داشت: محدودیت ذخایر آبزیان و کاهش میزان تولید صید و صیادی در سال های اخیر توسعه مراکز پرورش آبزیان را حایز اهمیت ویژه ای کرده است.

    حجتی با اشاره به اینکه سواحل کشور ظرفیتی بسیار مهم برای پرورش آبزیان است، ادامه داد: انتظار می رود در آینده زنجیره تولید از طریق ماهی مولد در شرکت راموز برای تامین بچه ماهی سایت های پرورشی کامل شود.

    وی گفت: بر‌اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی در قفس در دریا در اولویت قرار دارد که در این راستا استان بوشهر پیشرو است.

    برچسب ها