عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالا رقم خورد؛

رشد ۳۸ درصدی قراردادهای آپشن سکه

عصر بازار- طی روز گذشته در معاملات آپشن بورس کالای ایران ۴۲۰ قرارداد خرید و فروش در سررسید اسفند ماه منعقد شد که نسبت به معاملات روز دوشنبه رشد ۳۸ درصدی داشته است چرا که در این روز حجم معاملات به ۳۰۴ قرارداد رسیده بود.

رشد ۳۸ درصدی قراردادهای آپشن سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، طی این روز 137 قرارداد اختیار خرید و 283قرارداد اختیار فروش سکه در سررسید اسفند امسال در بورس کالا منعقد شد.

    بر این اساس در قرارداد اختیار خرید سکه برای سررسید اسفندماه که در دو سر رسید فعال بود، به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون و 200 هزار تومان 40 قرارداد و در پایان در قیمت اعمال یک میلیون و 225 هزار تومان 97قرارداد منعقد شد.

    همچنین در قرارداد اختیار فروش سکه برای سررسید اسفند امسال نیز که در چهار نماد معاملاتی فعالیت داشت در قیمت اعمال یک میلیون و 150 هزار تومان 1 قرارداد، در قیمت یک میلیون 175هزار تومان 211 قرارداد اختیار فروش، در قیمت اعمال یک میلیون و 200 هزار تومان 58 قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و 225 هزار تومان 13 قرارداد منعقد شد.

    از سویی نگاهی به جدول معاملات نشان می دهد که با احتساب حجم معاملات 420 قرارداد روز گذشته، مجموع معاملات از ابتدای هفته تا به امروز به یک هزار و 750 قرارداد رسیده است.

    برچسب ها